Wednesday, February 10, 2010

Storage

Kicsit másképp tárolnak az amerikaiak, mint mi, magyarok.Otthon megszokott dolog a szekrény, az itt nincs.
Helyette van az úgynevezett walk-in closet, ami tényleg lehet szobácskányi, vagy csak normál falba épített gardróbszerű.A szobácskányi méretű már a (gazdag) családi házakban lakókra jellemző. Az valóban walk-in.

Nekünk itt a gardróbszerű változat van, ez a lakással adott, a falba mélyesztett szekrény.Sajnos nem ilyen szép, mint a képen, de ez egy jó példa:

A mienknek az a hátránya, hogy egy nagy felső polc van rajta, alatta egy rúd, a fogasoknak, és ennyi. Nagyon sokáig nem jöttem rá, hogy a folyamatos újratermelődő rendetlenséget hogyan kellene kezelni.
Azt tudtam, hogy ilyesmiket kell a ruhatároláshoz venni, ami meg kell mondjam, nem segíti a rendet, elég vacak, nem lehet benne olyan szép rendet tartani, mint egy szekrényben:

A baj az volt, hogy nem tudtam, hogy pontosan ezekhez a closetekhez kell megvenni a műanyag fiókos egységeket (lásd lentebb) mivel tárolni csak valamiben lehet, az üres térben nem, és ez a hanging storage organizer sem tud mindent elnyelni.
A legnagyobb problémát a cipős-kabátos szekrény jelentette, ahol nagyon sokáig a padlón próbáltam sorjáztatni a család nyári-téli cipőit, aminek az lett az eredménye, hogy hatalmas rendetlenségben lettek behajigálva a cipők.Az itteni cipőtartó teljesen használhatatlan, mert két rúdból áll, és nincs az a cipő, ami ne esne le róla, íme:

Ezt a dolgot két év múlva kihajítottam, és elkeseredve idegeltem magam a kabátos closet rémséges állapotán.Aztán ma megvilágosodtam.Sokáig tartott, mi?
Vannak itt ezek a műanyag polcos, görgethető egységek, egyet örököltem valakitől, csúnya, gondoltam, de a szobában helyeztem el, és a tanítási mindenféle papírjaim tárolására kiválóan alkalmasnak nyilvánítottam, a szobában mai napig csunyálkodó closet-szekrénykét.Hát persze, azért ilyen, mert elvileg elnyeli a closet, nem kell, hogy szebb legyen.Miről beszélek?

Erről.
Ebből a műanyag szekrényből rengetegféle van.Nem egy szép darab, de nagyon praktikus.
Akkor mi a mélyesztett tároló lényege, kérdezné valaki, amikor a tárolóhelységhez még mindenféle ketyerét kéne venni?Talán annyi, hogy nincs semmi szem előtt, és már csak polcokat, komódokat kell megvenni a lakásba, jobb a helykihasználás.A műanyag szekrények viszonylag olcsóak, de azért a rondaságukhoz képes drágák.

No comments:

Post a Comment