Friday, April 30, 2010

Jól tanul a gyereked?

Akkor tedd ki mindezt matricán a kocsidra!Ugye milyen fura ötlet?
Az amerikaiak kocsijain, hátul, a rendszám mellett rendszeresek az ilyen feliratok:
I am a proud parent of an HONOR STUDENT of Whatchamacallit Highschool
My kid is an HONOR STUDENT of Whatchamacallit Highschool
A saját jó eredményeiket sem takargatják:
HONOR student of Whatchamacallit University
HONOR student of Whatchamacallit Highschool

A minap pedig egy kocsit a rendes rendszám mellett egy matuzsálemit is láttam felerősítve:
(számok) US Congress 1969
Pont azon gondolkodtam, hogy egy parkolóban majd a többi autó fejet hajt a US Congresses előtt?Mivel előtte parkoltam le, benéztem a kocsiba, nos azt a rendetlenséget és szemétmennyiséget nem vártam volna egy nagyembertől, amit benne láttam...
Amúgy ez is egy érdekes dolog, az amerikaiak egy része feltöltik szeméttel a kocsiját, enyhén szólva undorító.Van ott minden, reklámújságok, számlák, vagy egyszerűen használt eldobható poharak, némelyik képzelem hogy bűzölöghet.Ez a kultúrsokk akkor ért, először, amikor megérkeztem, de azóta is, ha ilyet látok, mindig elfintorodom.

No comments:

Post a Comment