Thursday, September 22, 2011

Kávéjoghurt


(photo by cup of mo)
Nemrég fedeztem fel a csokoládéjoghturttal egyetemben ezt az európai stílusúnak bélyegzett kávéjoghurtot a Trader Joe-ban.
Nos én még sem csokoládé, sem kávéjoghurtról nem hallottam, hogy ez európai lenne, csokis joghurtot itt már láttam több helyen, de kávésat sehol.
A csokis változat nem ízlett, valahogy az édes csokoládé és a savanykás joghurt amolyan romlott csokikrémízt ad a dolognak, de a kávés igen finom.
Mindenesetre kiváncsi vagyok, hogy van-e ilyen Magyarországon, vagy valami más európai államra gondoltak, amikor az European Style-t ráírták?Talán a görögöknél van, itt nagyon népszerű a görög joghurt.
 A mochanak egyébként érdekes a jelentése, ha kávétípusként használják pl mocha swirl, akkor mindig csokoládészirupos kávét kell érteni rajta. Ha kávéfüggetlen a használata, mint a joghurt esetében, akkor kávéízű a jelentése.

No comments:

Post a Comment