Sunday, December 18, 2011

Karácsonyi díszek Jóbarátok-módra

Aki a legnagyobb Friends-relikviaüzletbe akar ellátogatni, annak a New York városbeli NBC Universal Store-ba kell mennie, erről már volt szó itt a blogon.
A karácsonyi szezonra is készült két fenyőfadísz, Friends-témában, íme:


Áruk 9 és 12 dollár, megrendelhetők, de arról fogalmam sincs, mik a magyarországi szállítás feltételei, és kell-e ugyanannyi vámot ráfizetni, mint amibe kerül. :(
(Nemrég jöttem rá, mennyire nehézkes is a tengeren túlról bármit beszerezni, ha már nem ott él az ember. Annak idején, amikor hazafele jöttem, és még egészen laza ismerősök is próbáltak a bőröndömbe belegyömöszölni számukra fontos dolgokat, soha nem értettem, miért nem rendelik meg, és miért nyaggatnak valakit, akinek összesen egy bőröndbe kell elszállítania a saját családjának az ajándékokat, és még ruhákat is bepakolni két hétre. Mióta itt vagyok, döbbentem meg, hogy szinte lehetetlen az EU-n kívülről bármit is behozni. Ugyanakkor az egy bőröndös szabályzattal tényleg nagyon nehéz bárkit is megkérni dolgok behozatalára, ezzel is tisztában vagyok.)

No comments:

Post a Comment