Sunday, October 3, 2010

Are you ready to explore the United States?

 

2010. okt. 3. 19:04 - írta Phoebe

Én teljesen függő lettem... az úgy kezdődött, hogy megláttam a játékosztályon ezt a V-tech USA Explore and Learning Map-et, elkezdtem nyomogatni, és azonnal tudtam, hogy kell egy ilyet vennem a gyereknek, aki ha később már jobban tud angolul, felfedezheti hazája államait...
Aztán hazahoztuk, és elspejzolás helyett valahogy elöl maradt. Nagyon jó! Alapfunkcióként az államok csillaggombját megnyomva egy kifejezetten emberi hangú(nem a szokásos robotjellegű), kiváló intonációt  használó hölgyhang elmondja az államok nevét helyesen, azaz nem a magyar beidegződés és földrajzórákon tanult "Arkanszasz", hanem helyesen "Arkanza", vagy "Illinojsz" helyett "Illinoj" , vagy "Mérilend" helyett "Marilend" az ejtés, és így tovább...
Ha már nagyjából el tudjuk helyezni az államokat, megtudhatunk róluk érdekességeket is, és persze van pár kifejezetten gyerekeknek készült funkció. Egyes államokra jellemző állatfajtákat és növényeket is megismerhetünk, mit lehet az államokban csinálni (State Fun), gyakoroltatja az államok szomszédait, és az államok méretét is hasonlítgatja egymáshoz.Sőt, még meg is dícsér, ha eltaláljuk a könnyű kérdéseire a választ.
Olvasni tudó gyerekeknek, és Amerika-rajongó felnőtteknek nagyon ajánlom. Online is beszerezhető, például az amazon.com-on.

No comments:

Post a Comment