Ugyan a trendi szótól, mint olyantól feláll a szőr a hátamon, de nem igen tudok jobb címet az alábbi gyűjtésnek.
Autószín: Fehér- tavalyi évben eladott autók 17.8 százaléka fehér volt. 17 százalék fekete, és 16 százalék ezüst szín uralja az utak száguldó szín(telen) foltjait.
Wal-Mart termék: banán- a Wal-Mart, a legnagyobb forgalommal rendelkező népáruházláncnak tavaly milliónyi terméke közül a banán volt a legkelendőbb.
Munka: eladó- noha az eladói munka nem egy leányálom, és nem is fizet a legjobban, mégis ez vot az év munkája, közel 4.2 millió ember végzi ezt a munkát Amerika-szerte.Ezen én nem csodálkozom, a fogyasztás hazájában eladónak menni viszonylag könnyű, sok helyen túl nagy tudás sem szükséges, pl a ruha-üzletekben a próbafülkésnek még angolul sem kell tudnia, elég ha ismeri a számokat egytől tízig...
Reggeli: Honey Nut Cheerios- a cheerios szót, noha márkanév, gyakorlatilag itt köznévként használják, az összes kicsi, kerek, középen lukas, fánkocska alakú kukoricapehelyfélét így hívják. Valójában az első cheeriost 1979-ben gyártotta le a General Mills és azóta töretlen a sikere, persze azután megjelent mindenféle ízben, színben, gyerekeknek készült változatban. Ahogy többi társát is, tejben áztatják meg és reggeliként fogyasztják. A Honey Nut verzió mézbevonatos, és édes. 2008-ban vált a legkeresettebb ilyen jellegű termékké a piacon.
Chips:Lays
további népszerű márkák:
2. Wavy Lays
3. Ruffles
4. Pringles Super Stack
5. Utz
Tengeri herkentyű: shrimp, na igen, a jó öreg shrimp, a legnépszerűbb tengeri herkentyű errefele. Én is kezdtem volna rabja lenni, amikor a második kóstolásom eredménye összeszűkülő torok, felduzzadt száj, és fulladásközeli állapot lett, nem vagyok egyedül, a shrimp bizony nagyon erős allergén. Azóta csak messziről elkerülöm, méretei változóak, és általában fokhagymás vajban sütik ki. Noha a shrimp rák, a hivatalos besorolás szerint az USa-ban hal.
Menő halfélék még errefele:
2. Canned tuna
3. Salmon
4. Pollock
5. Tilapia
és szerintem a Mahi mahi is.
Kutya: labrador. a legtöbb család otthonában ez a gyerekbarát négylábú lakik.
Kedvenc nemzetközi nyaralóhely: Franciaország. Ha a franciák nem csípik a külföldieket, annak talán oka van, Franciaország a világ legnépszerűbb turisztikai célpontja. Tavaly 72.4 millió látogatója volt.
További népszerű célpontok világviszonylatban:
2. U.S
3. Spanyolország
4. Kina
5. Olaszország
Rúzs: Revlon, ebből is a Soft Silver Rose $7.99-ért.
Edzőcipő:Nike Air Force 1 -1982-ben kezdék gyártani, az első kosarascipő. Levegőbetétes, de nem feltétlenül a sportos kényelme miatt, hanem a divatbeli szerepe miatt terjedt el. Azért azt megjegyezném, ha már edzőcipőknél tartunk, hogy a fehér edzőcipő mint utcai viselet Magyarországon már rég ciki, itt egyáltalán nem.
A legnépszerűbb orvosság: Vicodin, ezt House óta tudjuk, de valóban így van. 1984-ben kezdte gyártani az Abott, és azóta a legnépszerűbb fájdalomcsillapító. Sajnos másféle használata is elég népszerű, a középiskolások közt mint party drug elterjedt.
Legnépszerűbb szülőknek való olvasmány: Dr Spock-nak eláldozott amikor 1984-ben megjelentek a what to expect könyvek, amelyek azóta is töretlen népszerűségnek örvendenek. Az első a What to Expect when you are Expecting, azaz Mi várható amikor terhes vagy, aztán What to Expect in the First Year, Mi várható a gyerek első évében, végül What to Expect in the Toddler Years, azaz Mi várható a totyogó években(0-3 éves korig). Gyakorló szülőként magam is mindhárom könyvet végigolvastam, és soha egy kérdésem sem maradt megválaszolatlanul, pedig nekem aztán volt nagyon sok. Remékem minél hamarabb eljut Magyarországra is a könyv, mert nagyon alapos, és nagyon problémaorientált.
No comments:
Post a Comment