Tuesday, May 10, 2011

Hogyan építsünk birodalmat színes cukorkákra? 2.


2011. máj. 10. 0:01 - írta Phoebe
Az M&M-nek van egy hatalmas áruháza a Time Square-en. De vajon mi lehet benne?

Kezdjük a bejárattal: forgó óriás cukrok az elmaradhatatlan m felirattal, felettük egy hatalmas kivetítőn a különböző M&M reklámok, oldalt "csak" a hagyományos nagy "cégértábla".



Belépünk a tér irányából az egyik bejáraton.
Ez az "úriember" fogad, és nemcsak, hogy meghökkentően hatalmas méretével Elvist imitál, de még forog is a saját tengelye körül.

Az Elvis óriáscukor körül speciális cukor alakú polcok sorakoznak, ahonnan a legkisebb potenciális vásárló is le tudja emelni valamelyik plüsscukrot könnyedén.Tehát, épphogy beléptünk a boltba, de már komoly marketingtanulmányt lehetne írni az eddig felsorakoztatott vásárló-csalogató, és arculatvarázsló eszköztárról.
Arculatnál maradva, vessünk egy pillantást az üzlet formavilágára és az egyes polcok elhelyezkedésére.






Ezen a képen látható a New York-ra specializált Lady Liberty cukorka, aminek a reklámkampányán, 2007-ben egy 15 méter magas változatot avattak ideiglenesen fel a városban. Természetesen a boltban kis méretű cukortartó szabadságszobrokat is lehet kapni, zöld és fehér színű cukrokkal, mert a színharmóniára is kell figyelni!
Felmerül a kérdés, mit lehet kapni az üzletben?
...mit is, mit is?.....cukorkát!

Minden színben, minden színösszeállításban keverve is, és mindenféle tartóban, a pezsgősüveget is beleértve.
Aztán, figurákat (kicsi, közepes, kulcstartó méretű), törölközőket, fürdőszobai kellékeket, mint ezeket a kedves zuhanyrádiókat:

...a teljesség leghalványabb igénye nélkül: pizsamát, csőrös poharat, homokozó készletet, ruhákat, táskákat, sapkákat, pénztárcát, előkét, párnát, szennyestartót,órát, takarót,spatulát, kötényt, konyhai eszközöket, képkeretet,hűtőmágnest, ágyneműt, cukorkatartókat, díszeket, M&M Monopolyt....mindegyiken a kis kerek színes cukorkák díszelegnek.



A recept látszólag egyszerű: végy színes cukrokat, és csinálj olyan marketingkampányt, amivel felépítesz egy komoly nemzetközi reputációt, melynek részeként egy ilyen hatalmas boltot is alakítsál ki, csak a fantázia szab határt annak, hogy mi mindent lehet eladni egy jól befutott márkajelzés alatt.
(Ezzel a bejegyzéssel, meg az első részével az a baj, hogy muszáj közben színes cukrokat ennem, hogy átérezzem a cukorkabirodalom hangulatát...Phoebe lassan elgurul aludni...Jó éjt!)


No comments:

Post a Comment